چطورنرم افزار CRM فعالیت های کسب و کار شما را مکانیزه و الکترونیکی می کند؟
کل فرایند CRM از یکسر نخ آغاز می شود، مانندنام کسی که فکر می کنید می توانید چیزی را به آن بفروشید و یا شخصی که فرم وب را پر کرده و اطلاعات تماس خود را در اختیار شما قرار می دهد
این نرم افزار تمامی فعالیت ها و فرآیندهای یک کسب و کار از قبیل فروش، بازاریابی و پشتیبانی را مکانیزه می کند. جدول فرآیندها و فعالیت های هر یک از این سه بخش را لیست کرده است: پس از ورود سرنخ به سیستم، نرم افزار تمامی فعالیت های مربوطه تا فروش به این سرنخ را انجام می دهد. به عنوان مثال، این سیستم CRM است که به واحد فروش یادآوری می کند تا در زمان تعیین شده تماس بگیرد. هر بار که با مشتری هدف مناسب تعامل داشته باشید، آن را در سیستم CRM ثبت خواهید کرد و یا حتی در صورتی که شخصیمنصرف شود و مکالمه با شما را قطع کند نیز اطلاعات در نرم افزار ثبت می شوند. به طور خلاصه ، CRMتمام اقدامات مربوط به مدیریت یک سرنخ را از زمان ورود تا زمان فروش به طور کامل، جامع و شفاف انجام می دهد به نحوی که در آینده قابل پیگیری باشد. در عین حال ، CRM یک کتابخانه بزرگ از اسناد، تماسهای تلفنی و ایمیل است. هنگامی که تعامل با یک مشتری هدف مناسب آغاز می شود، نرم افزار فرآیندهای لازم برای رسیدن به فروش را به طور اتوماتیک راه اندازی می کند و به تمامی پرسنل که در فرآیند فروش نقش دارند در زمان مناسب اطلاع رسانی می کند.