چطور مشتریان سخت پسند امروزی را وفادار نگه داریم؟
در فضای بسیار رقابتی امروز و با وجود تنوع محصولات و خدمات بسیار، مشتریانسخت پسند شده اند و موضوع وفاداری مشتری دیگر قدیمی شده است. زمانی که محصول جدیدیوارد بازار می شود، تنها چند ماه طول می کشد تا آن محصول یا خدمات ناگهان به یک کالای همه گیر تبدیل شود و مشتریان گزینه های متنوعی را برای انتخاب خواهند داشت، وفادار نگه داشتن یک مشتری خیلی سخت تر از قبل شده است
در شرایط سخت رقابتی، نرم افزارCRMدر برخورد با گروه های مختلف مشتری به اولویت بندی مشتریان برای واحد فروش و بازاریابی کمک می کند. نرم افزار CRM همچنین به درک بهتر نیازهای مشتری می پردازد. همچنین آگاهی شما را در مورد ترجیجات مشتریان و الگوهای خرید آنها افزایش می دهد تا بتوانید نحوه ارائه محصولات به آن ها با بهبود داده و پیشنهاد شما مورد اقبال مشتری قرار بگیرد و نظر مشتری را جلب کند CRM در این شرایط سخت رقابتی به شما کمک می کند مشتریان را وفادار نگه دارید